FOTO Ovo je pet ljepotana Ženeve, a vi izaberite najljepšeg

 Foto: GIMS

U KONKURENCIJI više od stotine noviteta izabrali smo njih pet među kojima tražimo najljepšeg. 
 
Nakon dva novinska dana svi su noviteti poznati, a dojmovi se polako sliježu. Neki su noviteti očarali svojom izvedbom, dok su neki ispali totalno razočaranje. Kad je pak estetika u pitanju, najboljeg je gotovo nemoguće pronaći. Zato ste tu vi i imate priliku glasati za svog favorita. Ovo su automobili koje smo ovaj puta odlučili izdvojiti. 
 
Peugeot 508
 
 
Jedini velikoserijski automobil koji se može boriti za titulu najljepšeg je francuski ljepotan. Druga generacija 508-ice igra na sportsku eleganciju kombiniravši coupeovsku formu s fluidnim linijama svojstvenim francuskim limuzinama. 
 
Hyundai Le Fil Rouge
 
 
Konceptni kandidat dolazi iz Koreje i izgleda odlično. Ne samo da je lijep, već je to tek početak. U Hyundaiju kažu da on najavljuje novi dizajnerski smjer tvrtke. Da, Hyundai ima proizvod koji ulazi u red najljepših na salonu. Još prije nekoliko godina to je zvučalo nemoguće. 
 
BMW M8 Gran Coupe
 
 
Odmah na početku treba reći da ova zvijer od BMW-a ide u proizvodnju, i to već iduće godine. Najprestižniji bavarski model izgleda odlično i predstavlja ono najbolje iz višegodišnje evolucije kućnog dizajna. No ipak, dojam je da nedostaje svježine. 
 
Subaru Viziv
 
 
A tu svježinu pronašli smo na dva mjesta. Prvi je bio Pininfarina (HK-GT), no na kraju nam se Subaru učinio boljim. I ovaj će karavan u proizvodnju, ali će se zasigurno s vremenom pripitomiti i na cestu stići u pitomijem izdanju. 
 
Rimac Automobili C_Two
 
 
Šećer dolazi na kraju, a to je u našem slučaju Rimac. Neki će reći da smo ga uvrstili zato što je iz Hrvatske, pa neka im bude. Ako mogu Ameri, Britanci, Nijemci, Talijani i sve ostale velike nacije, zašto ne bismo i mi?
 
A ako želite objektivno, onda neka bude ovako: C_Two je atraktivan coupe razrađenog dizajna do najmanjih detalja. Dojmljiv je iz svakog kuta, a atraktivan sustav otvaranja vrata, originalni dizajn naplataka i bočne lampice daju odličan final touch. I da, ovdje se ne bavimo mišlju hoće li proizvodnje na kraju biti i u kojoj nakladi, juri li doista 400+ km/h i opravdava li poneki navodno nedorađeni detalj cijenu. Samo činjenice su bitne, a one zasad izgledaju dobro, jako dobro.  
 
 

Pročitajte više