Tesla nadmašuje konkurenciju – cijenom i kvalitetom

Iako će ekipa iz Tesle razlog za pad prodaje potražiti u činjenici kako su  mnogi potencijalni kupci u posljednjem tromjesečju 2014. bili na godišnjim odmorima, ipak je činjenica kako je i Chevrolet prodao gotovo jednak broj automobila kao i Tesla, piše Bloomberg.

Naime, Chevrolet je svoje model Volt i Spark, prodao u gotovo jednakoj količini kao i Tesla. Na tržištu "zelenih automobila" tu je još i BMW koji je tijekom 2014. prodao 3.000 svojih modela i3.

Međutim, treba reći kako na tržištu još ne postoji ništa kao Tesla. BMW mu može konkurirati u pogledu ekskluzivnosti, ali ne i u dometu kretanja. Ovaj njemački div pod oznakom i3 ima autonomiju kretanja od 81 milje, dok Teslin model S potegne do 265 milja.

Nissan u međuvremenu nije došao u blizinu Tesle zbog svog luksuza ili dometa kretanja, već zbog cijene. Za cijenu od 30,000 dolara jedna obitelj može kupiti dva Leafa za jedan Teslin Model S.
Ovu Škodu dizajnirao je šef dizajna Josef Kaban. Ključne dizajnerske principe ovaj model posuđuje od Vision C konceptnog automobila koji smo mogli vidjeti prošle godine u Ženevi.
Drugim riječima, nije pobijedio bolji, već  jeftiniji.

Pročitajte više