Totalna transformacija: Najpoželjniji Golf nosi oznaku TSI i ide na benzin

 Foto: Volkswagen

VRIJEME Golfa TDI i svega što je ta sintagma nosila je iza nas - VW predstavlja superštedljivi benzinski motor.
 
1.5 TSI je u novoj izvedbi toliko štedljiv da nosi oznaku BlueMotion i ima status mikrohibrida. Novi TSI motor već smo imali prilike upoznati, no u ovoj izvedbi uz postojeći sustav deaktivacije cilindara (ACT) dobiva i neka nova tehnološka rješenja. 
 
Da krenemo odmah u glavu, kažimo kako ovaj motor u maksimumu daje 130 KS, a prema NEDC ciklusu troši 4,8 l/100 km, odnosno 4,0 l/100 km na otvorenoj cesti. Osim mogućnosti deaktivacije dva cilindra u fazama manjeg opterećenja nova izvedba motora s opcijskim DSG mjenjačem ima i funkciju tzv. eko krstarenja.
 
 
Naime, kada vozač makne nogu s gasa, sustav upravljanja prebacuje mjenjač u neutralan hod, a motor se u potpunosti gasi. Za održavanje svih sustava brine se 12-voltni sustav i mala Li-ion baterija.U Volkswagenu tvrde da ova opcija obara potrošnju za daljnjih 0,4 l/100 km.
 
Recimo i kako motor ima turbinu varijabilne geometrije, a temelji se na modificiranom Otto kružnom procesu radeći po Millerovom ciklusu. 
 
VW Golf 1.5 TSI BlueMotion u prodaju dolazi uskoro, a cijena će biti objavljena naknadno. U Njemačkoj kreće od oko 24.000 eura za izvedbu sa Trendline opremom i ručnim mjenjačem, odnosno 26.075 eura s DSG mjenjačem. 
 

Pročitajte više