VRHUNSKA USLUGA U Bugattiju prate svaki prodani Chiron, a leteći doktori su uvijek spremni pomoći

 Foto: Bugatti

KAD platiš auto preko dva milijuna eura očekuješ odgovarajuću uslugu i nakon kupovine, a u Bugattiju su je doveli na najvišu razinu.
 
Telemetrija kojom se prati svaki prodani Chiron je dostojna Formule 1 i DTM trkaćih automobila. Nadzire automobil 24 sata dnevno, 7 dana tjedno, i tako tijekom cijelog životnog vijeka automobila. I tu ne mislimo samo na osnovne parametre rada motora, već i na sve prateće sustave poput infotainmenta ili klimatizacije. Nova generacije tehnologije nadzora obrađuje nevjerojatnih 10.000 signala, a za sve je zaslužna aluminijska kutijica mjera 140 x 50 x 100 mm.
 
 
U praksi to znači da vlasnik Chirona bez obzira gdje se nalazio ne mora o ničemu voditi brigu. Primjerice, ako je pritisak zraka u nekoj od guma neadekvatan, to će detektirati telemetrija i obavijestiti dežurnog tehničara u bazi udaljenoj tisuće kilometara. On će odmah kontaktirati vlasnika Chirona i zamoliti ga da napumpa gumu, odnosno da pošalje nekoga da mu napumpa gumu.
 
 
U slučaju ozbiljnije greške u radu ili kvara na 16-cilindričnom dragulju uvijek je spreman "leteći doktor". Tri su doktora, a svaki je odgovoran za svoje područje i 24 sata dnevno na usluzi. Oni su tako spremni na poziv vlasnika, bilo Veyrona ili Chirona, prvim letom stići na odredište i srediti stvar.
 
S druge strane, kako je automobil uvijek online i u vezi s bazom u Molsheimu, osoblje Bugattija može automobil konfigurirati i napraviti update bez potrebe odlaska u servis. 

 

Pročitajte više