"No po istraživanjima čak oko 44 posto učenika odbija ići u školu, s obrazloženjem da moraju učiti ono što im nikada neće koristiti u životu. Učenici žele kvalitetno, upotrebljivo i praktično znanje kako bi uspjeli u životu, a s tom nadom roditelji ih i šalju u školu. Društvo također mnogo očekuje od škole, pa se postavlja pitanje može li ona sama to ostvariti", rekao je Strugar.
Ministar se u izlaganju zadržao uglavnom na teorijskim i povijesnim postavkama razvoja školstva pa su učitelji ostali pomalo razočarani u očekivanju nekih boljih vijesti o njihovu standardu.
Govoreći o znanju i obrazovanju u svijetu i u nas, prof. dr. Antun Mijatović je kazao da Hrvatska uvelike zaostaje u korporacijskoj i institucionalnoj primjeni znanja. "Za to nedostaje i politička potpora države koja čak progoni i terorizira pojedince koji pokušavaju školski sustav utemeljiti na zdravim i probitačnim osnovama kako bi se ostvarilo društvo znanja", kazao je Mijatović.
Križevački pedagoški dani u organizaciji ogranka Hrvatskoga pedagoško-književnog zbora nastavljaju se radionicama, okruglim stolovima i radnim skupinama o predškolskom odgoju, učenicima s posebnim potrebama te odgojno-obrazovnim temama u osnovnom i srednjem školstvu.
(Hina) on jn