"Školski" primjer dobrog kućnog kardio treninga

"Školski" primjer dobrog kućnog kardio treninga

Foto: 123rf

ZABORAVI skupe sprave i teretanu, za dobar trening dovoljno je samo malo mjesta i učinkovite vježbe. 

Ovaj kratki kućni trening sastoji se od dobro složenih vježbi koje pokreću cijelo tijelo, ubrzavaju metabolizam i povećavaju sagorijevanje kalorija. 
 
Početnicima se preporučuje spora, pravilna izvedba s manje ponavljanja, dok napredniji vježbači mogu dodati utege ili brže izvoditi svaki pokret.
 
Struktura treninga:
 
Vježbe su podijeljene na 45 aktivnih sekundi i 15 sekundi odmora. Zagrijavanje je uključeno u trening, a nakon treninga preporučuje se ohladiti i istegnuti mišiće. 
 
Pokreni video i pažljivo prati upute trenerice Kelly s YouTube kanala "FitnessBlender".

 
 
Vježbe u videu:
 
Up & Over Steps
High Knee Pulls
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Butt Kicker Drops 
Jumping Jack Squat
 
Plank Jack + Knee
Countdown Squats
 
Toe Touch Jacks
Center Hop Pushes
 
Up & Out Jacks
Lateral Hops + Knee
 
Alternating Lunge + Twist
Lat Pulldown + Standing Row 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara