Dragulj izbora: Političari, možete pokušati, ali nećete snimiti bizarniji spot od Bandića

Screenshot: YouTube

SVAKI izbori imaju po jednog pobjednika u kategoriji bizarnih spotova.

Primjerice, prošli su imali Ivu Josipovića koji je gubitnički čemer podigao na višu razinu nakon što je domaću javnost zabavio svojom zagonetnom, čarobnom. ali i pomalo tužnom oproštajnom igrom štapićima (ostale bisere možete pogledati OVDJE).

Ove godine, Milan Bandić kompletnu je priču odlučio nadjačati spotovima koje kao da je režirala skupina ljudi koji ga doživljavaju na isti onaj način na koji je Mario Kovač doživio Boru Leeja. Dakle, kao savršen materijal za zajebanciju.

A konkurencija gotovo da i ne postoji jer umjesto spotova dobili smo skandale, aplikacije i slične gluposti.

Plenković i Milanović

Plenković možda ima plakat koji "priča", ali ako ste ikad čuli pravog Plenkovića ideja da ćete skidati aplikaciju koja će vam omogućiti da ga čujete u svakom trenutku, čini se suludom. Jeste li se ikad našli u situaciji u kojoj baš posebno žeđate za Plenkijevim glasom?

Nitko nije.

Nikad.

Kao da skidate aplikaciju koja vjerno simulira stajanje u redu u banci.  U redu, neka postoji, ali zašto?

Milanović je svoju "kampanju" također započeo jebitačno pa se umjesto na predizborne spotove i aplikacije odlučio na uvlačenje u guzice aspolutnih desničarskih idiota izjavama koje djeluju kao prosipanja Bože Alića tijekom gostovanja u "Bujici". 

Nažalost, glupost nije izašla Alićevih usta već ju je ispalio bivši premijer koji se trenutno očajnički bori za vlast.

Ipak, najžalosnije je to što netko misli da će Milanovićev ispad značajno promijeniti situaciju. Da će izjava o Srbima desnicu natjerati da glasaju za SDP, a ljevicu u potpuni očaj.

Većina je još '90. odlučili za koga će glasati sve do svoje smrti, a početak devedesetih je i posljednji put kad su bili iskreno zainteresirani za bilo što što je prethodilo njihovom izlasku na birališta. Na iste izbore izlaze dokazani nesposobnjakovići, zločinačke organizacije i ratni zločinci, mislite li stvarno da imbecilne, nacionalističke i šovinističke izjave nešto mijenjaju? Pa najšokantnije i jest koliko smo šokirani činjenicom da će političar izgovoriti sve ono što se u datom trenutku od njega očekuje. 

Jedino je pitanje hoćete li glasati za stranku koja ove godine glumata da je civiliziranija od većine svojih glasača ili stranku čiji šef glumata da je desnije od birača koji žive u zabludi da je stranka za koju su glasali lijeva.

Amish paradise

I Plenković i Milanović su podbacili, Petrina je izronio iz mora, okrenuo se budućnosti i pokazao nam da je mutna, a jedina prava konkurencija Bandiću trenutno su amiški džokeji iz HDSSB-a koji su iz nekog razloga zaključili da je jedino rješenje za Slavoniju povratak nekoliko stoljeća unatrag.

Uzmemo li u obzir HDSSB-ove dosadašnje metode i stanje u Slavoniji, to bi se i moglo dogoditi pa njihova predizborna obećanja djeluju prilično realno.

Kakav prizor. Glavaš  na konju, evocira vremena prije interneta, struje, automobila... I akumulatora. No, ne strahujte, taktični će ih vođa HDSSB-a vjerojatno spomenuti u jednom od svojih sopranski obraćanja. 

No, vratimo se na temu, a tema je Leteći cirkus Milana Bandića i kampanja koja je toliko "milanbandićastična" da se pitate je li čovjek potpuno ovladao predizbornom igrom pa emitira na višim frekvencijama zbog čega njegovi video uradci nerazvijenim mozgovima djeluju bizarno.

Ne, nije.

Bandić nudi "više"

Bandić je oduvijek znao prepoznati kome se obraća i zna da je ovo najbolji način da doprete do većeg broja ljudi. Radi se o iskusnom prodavaču zmijskih suza koje liječe sve od gihta do bračne nesloge.

Dok drugi debelo precjenjuju svoju publiku i izlažu ih europskim PR metodama, Bandić koristi metode američkog trgovca automobilima. Samo nas sati dijele od trenutka kada će uz eksplozije i fanfare bombastično obznaniti: "Glasajte za Milana i dobivate 25% više demokracije nego kod konkurencije, a uz svaki glas darujemo vam i radio kasetofon, navlake za volan i set super oštrih Ginsu noževa koji režu čak i kroz ovaj debeli sloj susramlja koji osjećate gledajući ove gluposti". 

Ovo što gledamo čisti je predizborni dragulj. Svaki video je nešto kao obrnuta babuška budalaština. Otvorite video i unutra vas iz sekunde u sekundu čekaju sve veće i veće gluposti.

Uzmimo, primjerice, ovaj video.

Kad ga otvorite, prvo pomislite da je glazba loša i da je amaterski snimljeno, ali to je tek početak jer čim vam u oko upadne nekvaliteta i prozirnost, pažnju vam odvlači japanski turist.

Nakon što se zapitate "ok, tko je on i zašto je tu", Milan Bandić progrglja da "radi više od Japanca" što je blesavo, bizarno, nebitno, uopćeno i pomalo uvredljivo za Japance koji su svedeni na stereotipnu kulisu koja samo fotografira i smije se. Ipak, najljepše je kad shvatite da se Draguljče hvali time da radi više od japanskog turista.

Bandić očito vidi nešto što vi ne vidite, a da je uokolo porazbacao par stolica, radilo bi se o Ionescu.

U drugom se videu također bavi Japancima samo što bi ih u ovom videu iz nekog neobjašnjivog razloga želi hraniti slavonskom hranom jer... Kog uopće briga, Bandić rješava problema gladi u svijetu.

No, sve je potpuno okrenuo naglavačke u posljednjem nastavku svoje odnedavno animirane serije "365 dana, 365 načina da zbunite neprijatelja" u kojoj nabraja što voli, što jede (a jede snijeg), što pije (a pio je i vozio), kako više ne vozi ako pije, kako želi biti "gradonačelnik Hrvatske", pa se prisjeća zatvora i kako je radio i iz zatvora i sve to u raskošnoj animaciji koja djeluje kao djelo manje talentiranog, ali više nadrogiranog Terryja Gilliama.

I najdraguljastije je to da je u njegovoj glavi ovo vjerojatno dobra reklama.

"Birajte mene jer jedem snijeg, pijan vozim, bio sam u zatvoru i mislim da je Hrvatska grad.  Ali delam. Delam više od čovjeka na odmoru".

Uglavnom, Milan Bandić je već "pobijedio", ali nažalost, ne bira se najbizarniji spot.

Ili možda bira.

U Hrvatskoj nikad nisi siguran. 

Pročitajte više