"Kitarović i Milanović su naši gosti, ovi s ćevapima su drugi tip gostiju"

Foto: Press

JURE ŽUPAN, vlasnik restorana Lungo Mare u Zadru koji na negativne komentare gostiju odgovara nebiranim riječima, otvoreno priznaje da on piše te komentare.

"Imamo tri konkurenta oko nas raznih profila koji tamo pišu što žele, nema kontrole. Otvore 30 lažnih mailova i pišu. Imali smo bar pet privatnih ucjena na licu mjesta, ljudi nam govore da će njih pet ostaviti pet negativnih recenzija", priča nam gotovo u jednom dahu.

Pa dobro, zašto im vi odgovarate na taj način, pitamo ga.

"Više zbog crnog humora, ljudi sve to preozbiljno shvaćaju. Gost ako je nezadovoljan, reći će to na licu mjestu, mi ćemo ga počastiti, ali to što pišu, tu se nikad ne događa", tvrdi.

"Ako imaginarnu osobu koja je stavila nadimak na Google profilu ili TripAdvisoru 'samotako' ili 'tebra limi' ili nešto drugo nazivaš govnom to nije uvreda prema gostu nego virtualnoj personi koja nije predstavila sebe", smatra on.

Dodaje da je on stalno u restoranu te da 99 posto gostiju izađe sretno i zadovoljno, a da 95 posto onih koji su mu ostavili negativne recenzije nije bilo u njegovom restoranu.

"Došli su nekvalitetni gosti"

"Mi radimo sa strancima, naš stalni gost je Jakov Kitarović, jednom tjedno je tu. Milanović je bio, Mesić, Ingrid Antičević Marinović je stalni gost... Mi ugošćavamo takav tip gostiju, nećemo se baviti Googleovim recenzijama. Ovi s ćevapima i ajvarom su drugi tip gostiju. Dosta je tu zlonamjernosti, restoran je otvoren 1974. godine, ista obitelj ga drži sve to vrijeme, a pod ovim imenom poslujemo od 2000.", nabraja nam.

Pa zašto su njega uzeli na zub? "Uvijek stvorite neprijatelje kroz politiku i konkurenciju. Možda sam ja malo više zagriza, htio sam to kroz crni humor... Ljudi preozbiljno to shvaćaju, pa nije nitko završio u bolnici. Htio sam to svesti na ironiju, ali zloupotrijebilo se pa su to iskoristili neki mediji, uvijek postoje dvije strane priče", uvjerava nas.

Dodaje i da su došli dosta nekvalitetni gosti te da ima puno zloupotrebe gostoprimstva u tim gužvama.

"Ima dosta laži, evo što nam se dogodilo. Cura i dečko traže vodu Sanpellegrino, ali im je skupa pa uzmu onu iz špine, a onda napišu: 'Konobar nas je uvrijedio, dao nam je vodu iz pipe, a tražili smo iz boce.' Jedan gost mi je poslao privatnu poruku da će mi izbiti kune iz džepa, drugi je tražio 100 eura jer je tvrdio da je slomio zube na pilećem fileu. Zvao sam policiju i rekao mu da može taj novac sudski tražiti. Ne možemo mi iz kase izvlačiti novce i dati im. Znamo mi već goste, nismo mi sezonski restoran koji radi dva mjeseca i koji će ih oderati. Dosta dugo se bavimo tim poslom, imamo puno gostiju koji se vraćaju i koji znaju što je vino i što je riba", priča nam.

Posjećenost stranica skočila mu 40 posto

Dodaje da ljeti rade po 300 do 400 večera i da su od 1. svibnja do 1. rujna imali samo tri-četiri komentara. 

"Naši gosti nisu ljudi koji pišu tamo", zaključuje i dodaje da mu je posjećenost stranice i profila na Facebooku veća za 40 posto zadnjih dana.

"I loša reklama je očito reklama", kaže.

Nisu mu samo gosti problem, tvrdi.

"Imao sam dvije prijetnje u sedmom i osmom mjesecu od bivših zaposlenika. Jedan je dostao pio i nije mogao obavljati posao, a kad sam mu dao otkaz, prijetio je da će me uništiti lažnim komentarima. Drugom sam dao otkaz zbog krađe, naplaćivao je gostima mimo kase i uzimao novac na ruke. Prijetio je da ako on neće raditi, neće ni restoran. Velik je problem naći radnika u sezoni", govori.

>>>Zadrani podržali vlasnika restorana koji goste naziva govnima: "Gazda je kralj"

Pročitajte više