Svijet je zamalo dobio najbolji hamburger, no McDonald´s je brutalno otpilio Burger King

Foto: Burger King

BILI smo tako blizu ostvarenju sna o najgrandioznijem hamburgeru ikad, no sve je neslavno propalo.

U srijedu je Burger King zakupio cijelu stranicu u New York Timesu i Chicago Tribuneu kako bi objavio oglas kojim poziva McDonald's da proglase primirje u njihovom "ratu hamburgerima". Burger King naime želi da udruže snage i naprave McWhopper hamburger, kojeg će prodavati samo jednog dana. Taj dan prema njihovim željama treba biti u rujnu na lokaciji koja je zasad tajna. Sav novac prikupljen od prodaje tog nevjerojatnog spoja išao bi dobrotvornoj organizaciji Peace One Day, piše New York Times.

Burger King je objasnio u svom oglasu da je vrijeme da usmjere pažnju svijeta na Međunarodni dan mira 21. rujna, kojeg su proglasili 1981. Ujedinjeni narodi. Ako dva diva mogu zaustaviti svoj rat oko najboljih hamburgera, onda bi cijeli svijet mogao slijediti njihov primjer, logika je Burger Kinga. Čak su predložili lokaciju na kojoj bi prodavali McWooper, a to je na pola puta između sjedišta njihovih kompanija u Atlanti u Georgiji. Lansirali su i stranicu na kojoj su objasnili kako bi izgledalo baš sve vezano uz McWooper, od njegova pakiranja do uniformi koje bi nosili prodavači (a čak su ubacili i video zbog kojeg su mnogima curile sline).

Osnivač organizacije Peace One Day Jeremy Gilley na stranici je podržao ovu suradnju.

"Nadamo se da ćeš se uključiti, McDonald's", rekao je.

Nažalost, ništa od toga.Prvi čovjek McDonald'sa Steve Easterbrook objavio je na službenoj stranici kompanije odgovor, koji je srušio snove svih koji su željeli probati ovo čudo.

"Dragi Burger King, ideja da učinimo dobro djelo je super. Sviđa nam se namjera, ali mislim da naša dva brenda mogu napraviti nešto veće u poticanju promjene. Posvećeni smo podizanju svijesti diljem svijeta, možda da nam se pridružite u našim globalnim nastojanjima. Prihvatimo da među nama jednostavno postoji prijateljska poslovna konkurencija, a ne tragične okolnosti stvarne boli i patnje koju izaziva rat. Čut ćemo se. Usput, jednostavan telefonski poziv bit će dovoljan sljedećeg puta", napisao je i pokazao da je McDonald'su prisjelo ovo iznenađenje.

McWooper je zasad samo san, no Burger King je dobio ono što je htio, zbog njihovog (propalog) pokušaja mnogo ljudi čulo je za Međunarodni dan mira. 

Pročitajte više